Identificación de fontes, por Laura Yáñez Bastos

  • Documental: Geoff McGhee (2010). Journalism in the Age of Data (vídeo)

 

Modelo APA

 

1. Fontes persoais:

  • Allen, Shawn. Stamen Design

Participa na creación de “Crimespotting”.

  • Byrne-Frasser, Scott. BBC Online.

Fala do seu desexo de encontrar xornalistas que sepan manexar con facilidade bases de datos.

Explica que a audiencia está interesada en coñecer a historia que hai tras os datos, que non atopa interese si se trata soamente dunha representación vacía de contido.

  • Byron, Lee. The New York Times.

Gañador do Premio “Gráfico de exposición”, sobre “Canto recaudaron varias películas”, no que usou un modelo de gráfico chorro.

  • Chase, Davis. org.

Fala de Texas Tribune, unha web de libre acceso onde se poden subir visulizacións.

  • Cox, Amanda. The New York Times.

“Para mín, a meta máis alta é cambiar o que alguén pensa do mundo” (2009)

É considerada unha das mellores no seu traballo, crear visualizacións informativas.

  • Dédier, Eric. fr. (París, 2010)

Fala das ferramentas que usan no seu medio para a creación de infográficos.

  • Duenes, Steve. The New York Times.

Explica que o mundo da creación de visualizacións está en constante evolución.

  • Fairfield, Hannah. Editora gráfica en The New York Times

Durante unha conferencia, explica como ler un gráfico sobre hipotecas.

  • Felton, Nicholas. Diseñador gráfico.

Destaca a importancia dunha boa colocación dos datos nas representacións visuais.

  • Fry, Ben. Consultor de diseño e software.

Explica que é importante ofrecer datos visualmente atractivos, que desperten o interese do público.

  • Grimwade, John. Condé Nast

Fala do problema que representa o auxe das visualizacións, porque moita xente as fai sen saber exactamente como, e os resultados non son bos.

  • Heer, Jeffrey. Traballador da Universidade de Stanford.

Explica a importancia de que as visualizacións sexan sinxelas e estexan contextualizadas, dada a actual saturación de datos que existe. Tamén fala da necesidade de que estas creacións sexan rápidas e se adecúen ao contexto social, e nomea distintos programas que poden usarse para crealas.

  • Homes, Nigel. Diseñador de gráficos informativos.

Fala do importante que é que os datos das visualizacións sexan fácilmente comprensibles.

  • Koblin, Aaron. Google Creative Lab

Escribe software para ordenadores e crea programas que facilitan a relación de datos.

  • Koci Hernández, Richard. Universidade de California, Berkeley
  • Paige West, J. com.

Fala do seu desexo de encontrar a alguén capaz de interpretar datos informáticos e crear a partir deles, e explica o proceso de creación de representacións visuais en MSNBC.com

  • Pickoff-White, Lisa. org.

Explica que non é necesario ter grandes coñecementos para saber usar unha ferramenta de creación de infográficos.

  • Priest, Dana. The Washington Post.

Fala da enorme utilidade para os xornalistas de investigación de coñecer as búsquedas de Google máis repetidas polos usuarios.

  • Quealy, Kevin. Xornalista en The New York Times.

Presenta a The New York Times coma o medio que máis recursos emplea na creación de visualizacións.

  • Ray, Dim. Periodista

Critica o sobreuso das redes sociais.

  • Ray, Jay. com.

Explica que se pode conseguir unha gran cantidade de visualizacións coa enorme cantidade de datos que hay dispoñibles.

  • Rodenbeck, Eric. Stamen Design.

Explica que o importante das visualizacións é que xeneren preguntas, non simplememte conclusións.

  • Rosling, Ola. Traballador de Google

Investiga as búsquedas que máis se realizan por parte dos usuarios de Google.

  • Slobin, Sarah. Wall Street Journal Magazine

Fala do interese que teñen as historias á hora de representar datos

  • Steiger, Paul. Xornalista

Explica que a pesar de que o acceso aos datos é maior hoxe en día, se calquera entrase nunha base de datos aberta ao público, sempre vai descubrir que non ten acceso ilimitado.

  • Stoll, Michael. Universidade de Augsburg, Alemania

Explica que é necesario ter uno coñecementos de ciencias sociais para dirixir mellor o obxectivo dos infográficos

  • Valiño, Álvaro. Público.

Fala do importante que é que as ilustracións que conteñan as representacións de datos sexan claramente comprensibles.

  • Viesselman, Kris. Society for News Design.

Explica que hoxe en día hai unha maior tendencia a introducir datos nos gráficos, mentras que antes eran más visuales.

  • Wattenberg, Martin. e Viégas, Fernanda. IBM. Cambridge, Massachusetts (2010)

Adícanse a crear programas de visualización de datos. Defensores da democratización e libre acceso aos datos que se suben á web.

 

2. Fontes gráficas, estudos, etc

  • All Roads of EEUU (2005) (visualización), Ben Fry
  • BBC Online: Mortes por accidentes de tráfico en UK, Vítimas en Afganistán e Irak. (gráficos)
  • The New York Times: Budge Forecasts compared to reality (visualización), Amanda Cox
  • Google Creative Lab.: “Tráfico aéreo en Norteamérica”, “Altura dos voos de Nevada e Nueva York (2005)” (visualizacións)
  • IBM: experimento “Many Eyes”: Number Subprime Loans vs. Number of Housing Units, Distribution of US Foreign Aid over time (1946-2005), Big Banks, (infográficos) Martin Wattenberg e Fernanda Viégas
  • Informe Felton”, (infografía) creado por Nicholas Felton, no que conta datos sobre a súa vida no ano 2009
  • Lord of the Rings. Movie Character Interactions (2007), (visualización) Amanda Cox
  • Motion Graphic: Vampire energy, (infográfico) Koci Hernández
  • Obesity rates in the U.S. (visualización)
  • Protovis: Nightingale’s Rose, Choropleth Maps, Playfair’s Wheat. (visualización)
  • Protovis: Nightingale’s Rose, Choropleth Maps, Playfair’s Wheat. (visualización)
  • Roland Loesslein, The Human’s Development, (infográfico) (2009).
  • The New York Times: : The Cast of a Session, How many do you speak. (infográfico)
  • Voronoi (diagrama), Economic Pieces, Amanda Cox

 

 3. Empresas, programas nomeados, etc

  • Base de datos: gov
  • Blogs que publican infografías como Infoesthetics, Flowing Data o Visual Complexit.
  • Estructura de Amanda Cox: diagrama Voronoi
  • Flare, grupo de bibliotecas en liña para Flash e Flex.
  • Ferramentas para a creación de gráficas: Swivel, Many Eyes (IBM), Wordle (nubes de palabras), Widgenie.
  • Premio espectáculo do Molofiej, celebrado anualmente en Pamplona: Svenska Dagbladet. Thomas Molén
  • Protovis, programa para o deseño de visualizacións de JavaScript
Anuncios

Un comentario en “Identificación de fontes, por Laura Yáñez Bastos”

  1. Non está claro Ray, Dim; Ray, Jay.com?
    Fontes gráficas… sen alfabetizar axeitadamente. Empresas, programas: non entendo, premio espectáculo Malofiej? Había que ampliar a documentación sobre cada persoa, para coñecelas mellor e para saber o que fan agora. Por exemplo, nin Cairo nin Valiño estás ligados profesionalmente ao que aparece no documental. Byron e o seu traballo está en http://www.nytimes.com/interactive/2008/02/23/movies/20080223_REVENUE_GRAPHIC.html?_r=2& e foi premiado nos Malofiej (2009). Cox, xunto con Heer son case os que máis interveñen no documental.
    Resumo datos recollidos: non entendo esta achega e esa mistura de cousas. Un dos apartados eran os asuntos a tratar: datos, xornalismo, visualización, infografía, proxectos, aplicación, exemplos.

    Me gusta

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s